The True Man Love

"What kind of a guy would i be if i walkout when she need me the most"

one line of sentence that really move me. cite from chris medina, American Idol 2011 audition. aku mmg suka tengok american idol. xpernah miss every season. satu2nya reality TV yg xpernah bosan aku tgk. US ni mmg byk sungguh bakat2 baru, xkering2 tiap2 tahun.

tahun ni aku dh jumpa idol utk musim ni. Chris medina. seorg lelaki yg sgt2 la setia dgn sweetheart dia. kisah yg bg inspirasi kat sp2 yg tgk rancangan nih. dicelah2 cerita buruk2 pasal lelaki, ada gak yg bagus macam mamat nih. ceh, dont get me wrong. bukan aku nak menjiwang. just nak bagi tau pmpn2 yg selalu sgt pandang serong kat laki2 nih, klu la korg pilih laki yg betul, dunia ni mmg la sgt indah. hehehehe... peaceeeeee v


ishiko  – (February 18, 2011 at 1:33 AM)  

memang indahnye kalo jumpe... >__<

zairibaharom & ekinkhalil  – (February 18, 2011 at 10:18 AM)  

mamat ni yg dia masuk sebab tunang atau awek dia yg sakit tu kan cha?

Mr Nyox  – (February 18, 2011 at 6:03 PM)  

aah, awek dia xcden 2bln sblm diorg kawin

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP