Ooo Lee Syaid (holy shit)


meluak-lauk, juak-jauk meloya2 rasa nk muntah. kembang tekak, geli geleman rasa macam ada katak puru kat dlm tekak ni dok meronta nk klua. lbh kurang gitu la kot aku rasa bila baca satu carpen minah sorg ni. mlas nk paste link. jap gi hit lebih plk. dymmmm

bila org tu outspoken, xbermaksud ko blh tabuh ikut suka nk mencarut-cirit bagai cik mek oi. hang ingat dok taip mencarut, tak tapih2, tu konon honest abih la noh? sekolah mana hang masuk ni? awat bodoh kemain smp tahap xdak award dh nk bg ni? hang p sekolah dok korek idung ka p belajaq? adoyaiiiiii

aku xtau semut apa yg masuk dlm ayaq minum hang smp bengap tak tau nk habaq. ke mmg hang ni jenis tengiling yang mmg dok bedai semut hari2? punya la tak reti malu. dok budget voke abih la kot dok wat perangai mcm tu. ni nk habaq mai, kambing yg org dok kutuk konon alim tp teloq kat luaq tu pun xpenah dok p wat publicity pasal teloq dia hang tau? apa lagi nk p cerita size teloq dia. adoooo, aku tak paham la dunia skg ni jd padia xtau. punggahh...

aku klu tgh dok sedap kutuk org ni mmg payah nk berenti. dia pny nikmat tu tanggap samp otak ni. air liur rasa nk meleleh, pny la preoccupied. tp xdak la sampai buruk huduh piang mcm hang. at lease civil aku tinggi bak gunung kinabalu siap bleh landing2 atas sana. seburuk2 design toyata vios yg org dok kutuk facelift macam dugong, buruk lagi la perangai hang kot. aih, aku rasa mulia sgt la klu nk bandingkan hang ngn toyota vios. eeeee, baik aku stop dulu sblm aku megarut gaban. dymmmmmmmm

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP