~dah abih cuti~

Waaa, lama gila aku tak update blog subuh gajah ni. Nk kata bz, xde la bz mn pun. Malas kot nk update. Dok kalut ngn benda2 lain. haha, sedih pun ada, lega pun ada bila D200 aku dh dpt tuan baru. Maknanya, D60 aku ni nk kena cari sepupu lain plk la nih. Mmm, parah gak nih nk mengejar nafsu yg tak reti nk stop2 dok push aku suh beli benda ngarut nih. Sebaik ku pikirkan nk kawin dh dekat, klu tak dgn slamber ku angkat D300s xde citer byk2. hmm, br pas blk cuti raya cina, huh, mmg best. Xtvt pax gila.
Hr 1st smp rumah, mlm tu terus ke teluk senangin. Tgh hari ahad br blk. Malam tu plk terus main liga futsall kg senduk. Esoknya pg, gerak ke penang jmp buah hati pengarang jantung cik yanti wan kembang. Cari barang kawin. Ingat nk shoot pkl 8 ke kedah dr penang, well.. paham2 je la kan klu dh sklua shopping ngn pmpn. Klu tak cukup 5-6jam, pyh gk nk caya =p. Hahaha. Abih shopping n makan, terus tembak ke kedah jmp tok aku n mak2 aku kat sana.

Jmp panjang n acap kat kedah lepak2 sembang. Ikut nya nk gi jalan2 lg tuh. Tp dek kerna pulus dh short, badan dh letih, terpaksa ku batalkan sj. Byk sdahh kad kawin aku edarkan. Sp yg tak dapat lg tuh, sila2 la kontek aku utk selagi stok masih ada. Hr ni msk opis, dah lupa dh hr tu kerja aku tinggal smp mana. Ni yg payah klu cuti panjang2 nih.

zairibaharom & ekinkhalil  – (February 19, 2010 at 9:38 AM)  

tahniah cha. xlame dh ko nk kawen. all de best. see u in slim river..will give you my best touch there!!!=)

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP