One Evening at railway...

Date : 2May2010
Venue : Alor Setar KTM
Time : Agak2 pkl 6pm...

lama dah dok rs nk pi stesen ketapi loqstaq nih. blk kg hr tu dpt gak pluang mai sini. tu pun nyaris2 tak dan. haaaa, tu dia kluaq dh bhs kedah.hahahaa. nk byr duit keta aku kn pegi smp alor star which is 40minit gak dr pekan kuala nerang. kt pekan ni maybank xada. klu ada tokey maybank baca entry ni harap blh dipertimbangkan utk bukak satu cawangan kt pekan ceruk nih. depa duit byk, stock juta2 simpan bwh tilam sj. nk p bank jauh sgt.



"hehe, gamba ni comey gak ek?"
"mn? model tu ke comey? hihihi"
"tak la, besi buruk yg kat tepi tu yg comey"..adoiiiii ( kn cubit)



"mmm, next time outing pki bj capap2 skit ek.kaler belang2 kuning pink ungu hijau ke, yg terang2 skit. br contra kaler."
"apsal ngn bj ni?"
"err, takde la.kaler dia mcm merge ngn kaler rail.tak appear sgt a"
"ooo, nk kata kaler bj org sm ngn besi karat a nih!"
adoiii..kn cubit lg....




bapak aku tipon tny tak blk perak ke pas gi kedah?hehehe, tak sempat a abah. tak larat nk drive. klu cuti lama blh gk la blk... sian dia. rindu kat aku a tu. hmm, tgk Tok aku. condition tak byk beza dr dl. tp still lalu makan, lega skit ati ni. tgk mk dia, teringat aku kecik2 dulu... sedih oooo.rs mcm malas gila nk blk johor....

p/s: letak tag colourful.zairi suruh..

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP