Muzliani & Solahuddin Wedding

Date : 5 June 2010
Venue : Taman Astakajaya, Segamat Johor
Event : Muzliani & Solahuddin Wedding

Sabtu lepas, aku ke Segamat untuk ambik gamba pasangan ni. disebabkan xde geng2 lain xleh nk follow, terpaksal a bawa PA aku yg plg setia ni dtg teman. tolong2 angkat bag je dah. hehehe. sampai segamat pkl 1 pg, terus tido kat hotel VIP segamat. esok pg bgn sarapan dulu ngn cha, tp diorg kn blk awal sbb ada job kat KL plk. so tinggal la au sorg2 ngn PA aku nih =)


utuk outdoor, kami gi ambik kat area situ je, penat sgt dh aku tgk pengantin nih. kesian pun ada. letih layan tetamu. nk jadikan citer, Muzliana ni ada la kena mengena dgn Normala samsudin baca berita TV3 tuh. gempak seh, arits tuh.hahah. so pg la rmh mak normala samsudin kat area dekat2 situ. hmm, kebun getah kat situ mmg cun sungguh. terkesima aku. slalu jmp kebun getah semak2 je, tp yg kat situ clean dr rumput lalang. rajin sungguh tuan kebun meracun.


syukur sgt cuaca ptg tu sgt2 ok, cahaya terang, langit cerah, mmg best la klu wat outdoor. hehehe, tgh dok snap tu ada anak2 ayam lg kat rumah dok ikut pengantin. nak ambik berkat kot. hahaha. jinak gila, siap blh pegang2 lg kat tapak tangan. kawasan kat situ mmg byk la prop yg best2, tp smua idea tak klua2. tu yg susah wat kj sorg2 nih.


aman n nyaman sungguh suasana kg nih. seronok gak lepak2 sini dlm kebn getah. hehehe, dh lewat petang tu sempat la lepak2 sembang2 ngn mak normala. siap tolong bancuh air lg. kerja2 bergambar abih blh kurang pkl 6.30 ptg. lewat sungguh. aku tak solat asar lg nih. lps pengantin blk, aku ngn wife aku plk berposing kat kebun getah tuh. hehehe, dont miss a chance.


lepas selesai smua, aku ke kg wife kat kluang johor. smpai sn lbh kurang pkl 10mlm. letih gila... ml2 singgah rmh maktam kluang. dia dh siap masak2 nk sambut org baru (aku la tu). pny la banyak lauk2. buncit perut aku melantak.hahah... maktam n paktam aku nih sempoi orgnya. pandai wat design lanscap. cantik siot air terjun dpn rmh dia. lps tu rmh paklang, then ke rumah nyaie (Opah klu org perak). tido sana malm tu.

buat pasangan Muzliani & Salehuddin, tahniah buat korg dua. pasangan yg sgt2 sweet. smoga kekal hingga ke syurga. hehee, nnt klu nk ambik gamba baby u all nnt, leh la jemput den datang =).

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP