balik kedah emergency

malam selasa tu talipon makteh, sj nk tny khabar tok & makteh. lama xtipon. makteh masuk wat balik sbb byk hilang darah, tak tau ape punca. dgr2 mcm kn buatan org. sian makteh. pastu makteh tny dh dgr cerita psl tok tak? aku ckp belum. so dia suruh call rumah tny makngah. aku terus call...

rupanya2 sakit tok mlm isnin tu makin teruk,hmpr smua anak2 tok balik kedah tgk dia. so aku pun terus gi beli tiket bas utk blik alor setar. smp kedah pagi khamis. smp je rmh tok, terus masuk nk tgk keadaan tok. hmm... tekejut gak mula2 tgk. rsnya mcm makin kritikal. smua tanda2 yg ustaz aku cerita ms kelas dulu dh kelihatan. pipi, mulut, rambut, telinga, idung, kaki tangan smua dh ada tanda2. apa2 pun, aku kn belajar utk terima kenyataan, n bersedia utk sebarang berita.

aku stay smp hr sabtu, mlam tu blk ke johor balik. hr isnin ni dh start keja dh. ada 2-3 benda lg nk kena prepare sblm msk keja. semoga dipermudahkan urusan aku n dia.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP