Tanjung Piai Johor, Dating =)

Finally, lama juga xklua ambik gamba ngn wife aku nih. bulan ni tiap2 minggu ada sj program yg tak dpt nk dielak. cadangnya nk gi hr sabtu, tp hujan plk. so petang Ahad tu jd gak klua rumah pg Tanjung Piai nih. jalan xtau sgt, redah ikut signbord sj. sebaik jumpa. plg best, kami jalan2 dgn kereta yg roadtaxnya dh mati minggu lepas. hehheheheeee, siap lalu depan roadblock polis, sebaik tak kena tahan. tawakal abihhh..

Smp sana lbh kurang pkl 4 ptg. bw smua barang camera, tripot, lens 3-4bj, pny la semangat nk bergamba. tp cuaca suram sikit, mendung nk hujan n jerubu. hmm, blh kata smua gamba nampak dull abih. nk kena edit gak bg nampak kaler naik skit. dh a mmg xreti nk mngedit gamba2nih. tp klu xedit lg xlalu nk tgk. aku rs mcm lens 50mm aku ni dh ada mslh, gamba dia smua mcm spoil je, focus mcm jd blurr2. ntah aa.. ke mmg aku xpandai =p..







masa balik tu sesat. dh a malam, jalan mmg xcam langsung. sedar2 dh masuk batu pahat, nk ke melaka dh. patah blk, tau2 klua ikut simpang renggam. masuk tol terus ke kulai. aku pun pening mcmn blh tembus ikut sana... tp lega, selamat pegi n blk tampa surat saman. hahahaa.

lagi gamba kat FaceBook den

yantie3011@gmail.com  – (October 26, 2010 at 6:34 PM)  

thomas: tq =)

acik, hehe, xlama lg hg pun leh dating2 mcm ni =p.

Anonymous –   – (October 28, 2010 at 12:37 AM)  

xprsn pulak aku YNWA masa pegi dlu
tg. piai

umlöt  – (October 31, 2010 at 6:50 PM)  

haah.... xleh blah Liverpool dalam utan... mana x menangnya.. da masuk utan upanya

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥  – (November 7, 2010 at 2:01 PM)  

haha...kelakar la..adess..roadtax mati pon leyh lepas kan..bernasib baikk..
jauh berjalan..

paperpon cntik sgt la gmbr..sweet...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP