:: aku, boss aku, & 5S ::

Lama gila aku tak update blog buruk aku nih. Keje byk sgt2 (typical alasan masyarakat moden). Nih, nk crita skit kat korg ni. Pg ni aku dtg keje mcm biasa, slot mesti pkl 8.01 a.m pny. Msk opis org dh abih nyayi. Pastu aku trs attend morning assy. Boss br aku dok membebel pasal meja tak 5S. kongkangkongkang, aku tak ambik port. Pjg lebar dia bebel mcm org tua ketagih ganja. Aku biarkan dia luahkan perasaan sbb aku rs apa yg dia bising tu xde kn mngena ngn aku. Dia cakap dia dah send email highlight nama yg terbabit (pengotor a tu).

Aku pun blk ke meja dn start on computer n check email kot2 nm aku ade dlm list. Jeng3X, seperti yg ku duga, org yg tak best akan sentiasa bg masalah kat org yg best2 mcm aku nih. Kemain lagi nama2 dlm list tu dia letak. Sj kot nk bg buruk imej aku yg best ni di khalayak ramai. Tp takpe, org yg best mmg sentiasa dpt ujian yg best2. dan org yg best sentiasa cool dalam gelabah. Hehehe

(klu tak nmpk, clik gambo utk besarkan.klu tak nmpk gak tanda nk mati dh la tu)


Nk jd kan crite, ptg tu supplier call aku suh gi tgk test run, aku pun pg la. Sbb atuk jepun xde kat meje dia, aku kn la ambik cop nk klua kat boss aku yg td ni. sempat lg dia bubuh sikit2 psl meje teraboo. Aku “hait”kan sj. Haha,pastu tak psl2 kn blk lewat pkl 9, so aku terus blh blk rumah tinggalkan meje aku yg sebegitu indah dihiasi plastik2 dan sampah2. past ni mesti dia merepek-repek lg psl 5S. dan aku seperti biasa akan memekak badakkan telinga cute aku nih. Kita tgk smp mn dia mampu bertahan dgn pekakbadak aku nih. Atau smp mn aku mampu bertahan dgn leteran badaknya itu? Kita tgk nnt sp yg menang. heheheheeee

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP