Penang Bird Park - intro

K, citer raya dah abih. Keje aku pun dah kurang. Dr berkotak2 part nk kena evaluate, skg ni tinggal 1 lg je. Mcm biasa, aku akan wat sambil lewa. Hehehe, cepat sgt abih xde keje plk nnt. Kali ni aku nk criter psl burung plk. Bukan taik burung, durian burung, selsema burung, atau burung dlm slua jufri, tp sejenis makhluk haiwan ciptaan yg Maha Pencipta, sejenis haiwan bernama burung.

Klu korg nk tau, minggu lepas hr ahad 27sept09 aku mngedate ngn tunang aku (best doo dating). Sbb dah bosan ngn penang blh sana, aku google tmpt2 best kat penang. Last2 jmp la tmpt ni. terus terang wa cakap lu, port ni mmg port yang bosan dan tak pernah terlintas aku nk masuk dr kecik smp besa. Tapi ade 2 faktor yg blh wat ape juga benda yg bosan jd tersangat la best, 1st = Pompuan (yg ni sure korg stuju pny) 2nd = SLR (tak kira la brand pe pun). Dan yg PALING BESTTT SKALII, smua bayaran masuk disponcer oleh cik yantie aku. hahahahahaa














p/s; gamba kelam sikit sbb cuaca mendung. ptg skit tu hujan renyai2...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP