CERITA PALING BODOH

nota kepala: cerita dibawah adalah benar belaka. br jadi mlm td..

Arggggggghhhhhhhhhh f*******, apsal la aku bodoh sgt!!!!!!. “PRANGGGG!!! Beterabor cawan isik syiling aku baling ke dinding. Aku ambik bekas pen, aku campak dlm tandas sambil mulut ku berkumat kamit dgn maki-makian. Laptop nyaris2 bersepai atas lantai, sebaik aku igt benda tu mahal. Marah aku tak kurang2. aku terajang pintu bilik smp kaki aku tembus belah sn.darah berjuak2 klua, aku melalak sakit tak ingat, tp aku buat2 cool aku jln turun bwh rumah. Aku ambik vacuum dyson membe aku tu aku hempuk smpai tebarai. “Woi, ko pahal?tak pasal2 mengamuk tak tentu arah ni. sial la smp vacuum aku pun jd mangsa!! Sham plk nk mngamuk.

Dgn kening yg tajam kebawah, mata hitam aku suku je nmpk, mulut melengkung sambil bibir bawah kedepan, aku sound blk “Otak ko klu nk rasa bersepai mcm vacuum ko ni, ko cakap la byk lg!”..terus terkedu mengigit jari. Dtg plk si rizal nk tenangkan keadaan, “rilex a bro, ko aphal?”…”Abah ko rilex!!!” pang pintu depan rmh plk aku terajang, tercabut engsel sebelah. Hati aku masih lg panas, aku start scooter, ramp kuat2 pastu aku belah sliding door rmh smp pecah bederai. Mampos la cina tu nk saman brp ribu pun. Aku tak heran…

Panas makin menjadi-jadi..jap gi acheng plk dtg tny elok2, “weh bw mngucap yop. ko ni dh mcm kn rasuk setan ni aphal. Apsal ko ngamuk2 ni? cerita a mn tau aku blh tolong”… “Palaotak Mahadhir la aku tak mngamuk. Hati dah panas mesti la aku mngamuk!!! Ko tau kan smlm aku blk sini naik flight?sblm tu aku tido kat hotel, pastu aku gi airport naik texi. Pastu dr penang ke senai aku nek airasia smlm. Turun je dr flight tub r aku sedar, D60 AKU TERTINGGAL DLM TEXI!!!! Dh sure la hilang! Wwwarggghhhhhhhhhh.. aku tak tau, tb2 je berderai air mata aku klua. 1st time ni aku mengangis lps darjah 6 dulu. Gila bapak la pcycho!!! tak terkata lg kesedihan aku time ni. mmg aku mnangis mcm bdk2. siap meraung2 lg

Tak pasal2 tiba2 aku tersentak. Aku bukak mata luas2.apsal gelap gelita ni??? sunyi sepi, ada bunyi kipas sj. Pastu aku terasa bantal aku basah gila2..Oh shitttt, aku terus bangun bkk lampu pg check beg D60 aku. smua kit masih ada ka situ. Hahahaa, rupanya td tu aku mimpi. Bodoh sungguh aku rasa mlm td. Sungguh macam haram mimpiku ini. Mula2 tu dah cool dah. Smp bab menangis mcm budak2 tu tak boleh terima dek akal. Tp aku btl2 rs lega sbb tu smua tu mimpi blaka. Aku tny ustaz yg pandai tafsir mimpi dia ckp tu tandanya aku dh nk kn tuka D90….

Moral of the story, jgn kerja hr Sabtu sbb malam tu mesti dpt mimpi yg bukan2.
Sekian….

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP