Dyson D29, Lambogini versi vacumm

Tengah hari tadi, aku dapat lagi sebijik gadjet baru. kali ni berupa "Dyson DC29" vacum dyson yg doesn't loss suction. lama gila aku tunggu vacum ni, last2 dapat gak. tima kasih byk2 kat Acheng, best buddy aku hehehee. bg kebanyakan org, mesti tak tau n pernah dengar nama dyson nih. tp aku mmg dh terlebih familiar.

Dydon ni kira pengeluar vacum antara yg terfemous didunia. sejarah kisah idup dia pun aku ada la baca skit, stylo gak la org tua ni. drpd susah2 dulu, skg dh jd antara org terkaya di britain. klu dalam dunia vacum, dyson pny nih blh dikira macam Ferrari @ Lambogini la. rege yg tersangat la gabak mahalnya, design yg sgt2 la stylish (especially for something we call vacum cleaner). hehehee, klu jd pindah, nnt aku bg ko set home teater aku kat ko. tq bro..


sebelumn ni diorg launching product ni kat negara yg kaya2 shj. unfortunately, malaysia xtermasuk dlm negara kaya. masa aku gi jepun dulu byk gak aku tgk vacum ni kat sana. tp size dia sgt2 la kecik n comeeii. tp xleh beli sbb xguna gak bw blk malysia. karen dia guna 110v shj. pki kat malaysia meletup laa... tp, baru2 ni shj diarg decide nk explore market malaysia. so kilang dia wat stuff purchase, then member aku ni pun beli la on behalf aku..


dah dapat je td, tak tunggu lama terus je test power. mula tu kn pasang dulu komponent dia. dh siap aku tgk macam robot transfomers pun ada. pastu aku test, gila pny kuat sedut. dh a xleh adjust power. sebaik kapet tak tersedut masuk dlam skali. tak pasal2 kn service.


nnt klu dh klua rajin2 la korg gi supermarket tgk @ try menatang nih. rasailah bunyi desingan & suction yg amatlah kuat. klu sedut taik telinga, dgn2 otak korg pun dia sedut msk vacum nih. hahahha

Anna Da Lady  – (July 25, 2010 at 11:57 AM)  

lor...aku ingat apela tadi....ish ish..vacuum ke?

yantie3011@gmail.com  – (July 25, 2010 at 12:57 PM)  

aah, vacum shj.rege ribu2.
sp ntah nk beli.
sebaik dpt free

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP