sekitar rumahku di kampung senduk...

kali ni aku btl2 tak tau nk wat ape kat rmh. br lepas tgk citer laverage kat ASN. pastu dok termenung tak tau nk wat ape dh. so bkk la gamba lama2 sj2 sendal nk tgk2 blk. 3-4minggu lps aku blk rmh, melawat family. time tu pun blh tahan gak a bosan dok rmh. aku pun ambik la camera snap 2-3 gamba buat lepas bosan. ntah ape tema pun tak tau nk ambik gamba.


yg ni teemanya gamba "ikan gantung yg ade bunyi2 bl ditiup angin". ambik time subuh sbb xleh nk smbung tido pg. mode apacher. ikan ni digantung oleh adik pmpn aku, Fatin. xtau lak dia beli kat mn.


yg ni plk temanya "ikan gantung diberanda rumah" hehehe, tema kn old school. br leh join gang veteren. yg ni ambik time dah abih subuh, tp pg gak la. sejam after gamba diatas.


emm, yg ni plk "belimbing hijau br berputik dpn rumahku". gamba ni diambil waktu tgh hr. asalnya aku nk ambik gamba burung2 yg bertenggek kat pokok ni, tp asyik dok lari je bl nampak aku. so buah ni la jd subjek.

yg ni plk "belimbing hijau kematangan menanti ms utk busuk". tema ni garang skit aku pilih sbb mood aku tgh xbest. belimbing ni bl masak kaler kuning, pastu bl buruk kaler koko. buah ni aku tak igat nm penuhnya, tp ade gak la nm belimbing. klu makan xsedap pun. org tua2 buat ulam. tp org muda buat subjek utk ambik gamba.hahahhaaa

zairibaharom & ekinkhalil  – (May 26, 2009 at 8:25 AM)  

woi macha!!!apekehal amik gmbr belimbing!!huahaha.. selamat blogging macha taiping!!=D huahaha..nnt aku link blog ko ke blog aku..

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP