...

boring dah ni.... hr ni smua keje wat tak jadi. aku dah malas dah. nk balik a. kpala tgk pc pun dah mabok. esok jumaat, lusa dah cuti. mmm, rs mcm nk tido pjg je cuti ni, malas btl nk bgn pagi2 gi keje. tp mcm tak blh je... ikut schedule, kn g peneng sabtu ni. tp tak tau knp tb2 rs mcm malas...

apsal la aku cpt sgt rs bosan skg ni. blk lepak kg gak best. relex xdo nk pk gapo dah. pusing2, jalan smp la abih minyak keta@moto. pastu termenung sorg tunggu bantuan smp. kan bagus klu hidup ni xpyh susah2 ade misi visi obj. hidup stakat nk tunggu mati sj. lain2 let go lantak a nk jd apa pun. janji aku happy. jd tarzan kadang2 ada gak kelebihannya yg ter sendiri. lepak je atas pokok. tak pyh ambik tau hal politik dunia, jahat org, baik org tau makan tido sj.

hidup klu dh byk masalah, mati lg la byk. sesak aku nk napas. tido tu btl2 satu nikmat. zzzzzzzz...settle smua masalah dunia.

Yantie  – (July 23, 2009 at 5:54 PM)  

if rasa penat and malas dtg sini xpelah. take ur rest enough k. jaga kesihatan sama. take care

zairi baharom  – (July 24, 2009 at 9:22 AM)  

cha, aku pn nk gi penang ni. jom2.haha

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP