::Penang 2: Fisherman Port::

so hr yg ke-2 plk, aku tlg cik yantie aku angkat barang sbb dia pindah msk hostel. lps pd tu, tak tau nk gi mn. so aku pun just drive ikut suka hati. tp, smp je kat highway georgtown tu, aku terpandang jeti nelayan buruk tepi h.way. hehehee, best gak ni klu sj2 g ambik gamba kat situ. stereng dipulas, minyak ditekan, smp la aku di jeti tu. ms smp ni xde org, nelayan smua dh blk tido.

jalan kat jeti ni kecik je. kayu2 dia pun dah lama. silap hr bln blh patah terus msk laut. air plk kaler dekat nk sm ngn teh tarik.

yg ni plk nelayan yg br nk turun laut. nk ambik depan2 takut dia mrah, so aku ambik la gamba blkg dia. hehehe. kaki ayam je beb. relexxx..xyah nk pki tie gi keje

ni plk keadaan jeti yg superb usang. aku mmg tak brani nk jln kat sini. tp geng2 nelayan ni dh biasa. xde hal pny a klu jatuh laut pun.

yg ni brader nelayan gak. time ni dia bw petol nk isi kat bot dia kot.

jeti ni kat tmpt lain plk, tp area situ2 gak. nak ikut kan yg ni lg a usang. kosong xrak org

lagi jeti

gamba yg ni cik yanti aku yg ambik. hihi, dh makin pandai skit. tp 10 yg dia ambik, 4-5 je yg ok. hahahahaha

jeti yg sunyi dikala senja. lepak gak ddk kat sini. aman dan tenang. tgk laut, tgk bot layan blues

hargailah nelayan malaysia. tanpa diorg, mcmn lah aku nk makan siakap 3rasa kat teluk bahang tuh. tanpa diorg mesti rakyat malaysia smua kena penyakit begok sbb kurang iodin, krg makan ikan.
hehehee

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP