PCM Badminton Master '09

last saturday skali lg RND PCM wat game antara staff2. kali ni badminton plk. game ni penutup xtvt riadah sempena kedatangan ramadan almubarak hujung minggu ni. peserta seramai 24 org tlh mengambil bahagian mewakili 4team. permainan ala piala thomas, 4 team berentap tuk ke final n jd juara. nama team tak pyh fancy2, W,X,Y,Z sj. aku team Y. main mmg nk enjoy, tak kejar adiah pun. perhhh, mmg even yg cukup meriah. ml2 cadang nk wat RND sj, tp mcm ramai lg section lain nk joint, so open la kpd kenalan2. yg xde kenamengena pun joint gak.

lama gila aku tak main badminton. skali main henjut 5jam straight. mmg sakit badan. tp alhamdulilah, aku berjaya survive tanpa sebarang injury. huhu, mmg enjoy gila babeng. game yg sgt2 menarik. kepada penganjur, tahniah diucapkan. great event, great job, looking 4wd for next tournament.

ni la team Y, aku, erwin, brader rosli,abeng, ezrey, man.

safety precoution for H1N1. bagus bt a bapak bdk ni. alert. hahaha

jumping smach aku. time ni aku team-up ngn man, pastu unbeatable (jmp geng xpower blh aa.kekeke)

ni juara single. tak tau la aku dia mkn ape xpancit2. org lain smp cramp2.

azimin CMCD, veteran yg main relex2. malas nk kejar bola. tp xde luck nk menang

yg ni plk tuan empunya gamba. pki camera dia je gamba jd skit. camera lain hancoss

team yg di-beat aku dan team yg menge-beat aku

baca jampi sblm start game, harap2 menang pasni

mangsa cramp. akibat tak cukup strecthing sblm main ni la padahnya
xpe, ade bini kat rumah tolong urut


baju merah ni bdk cute anak brader irwan. bw ank pencetus semangat

bincang2 ngn urusetia, jufree anak tambee.hahahaa

pasukan2 yg dah kalah tak dapat msk final. melepak hilangkan penat

usik budak2 mmg menjadi hobby aku dr kecik

yes, dapat gak menang tempat last. hahaha

gamba kenagan bersama. tak tau a tahun depan makin rmi org ke mkn kurang.hahaha

abih je game, kaki aku dh start panas2 mcm nk cram, tp gua tahan. sebaik naik scoot auto starter. klu tak nk tendang pedal motor pun tk larat. aku terus blk rumah, mls nk g mkn sbb tak larat. smp rumah aku rehat secukup-cukupnya. bangun sj dr tidurku, perhhh, mak datok dia pny sakit badan. gerak skit sakit xgerak pun sakit. ade membe aku tu dgr citer smp dh mcm org tua. dok meraung sakit tiap2 kali gerak badan.adoiii~~moral of d story, klu dh lama tak main tu, streching la lama2 skit. kasi warm-up btl2.. jgn main tibai henjut trs. mmg cr nahas la.heheheee

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP