My Nephew- Siti Sarah

Location : Taman Tasik Taiping.
Date : 10 April 2010

weekend hr tu aku bw makbapak n angah aku gi makan satay kajang kat taiping. br bkk kot. tak sangka gak satay ni leh sampai ke taiping. klu tak dulu nk makan aku kn gi awan besar tak pun kajang klu nk mkn. skg, sbb aku request kat tokey satay tu, dia bkk satu kat taiping. yg bwh ni gamba anak buah aku, siti sarah. kecoh gila tgk org makan, dia tak leh nk makan...

muka ceria bl dgr aku order satay kajang, dia budget leh tumpang skali kot

smp tang part aku order jus anggur epal belimbing, meleleh dh air liur dia. xsabar nk try

pastu, aku tambah lg order ns ayam special ngn ape lg ntah, lg sukeee dia

bl aku order kopi tarik, muke dia kelat skit dh. xsuke kopi kot..

last2, abi dia tak bg makan smua yg aku order td sbb xde gigi lg. beliau mngadu ngn mak yanti dia kekejaman abi terhadapnya. sian siti.....

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP