My Wedding Part 2 (Kedah Plk)

Event : Shukri & Yanti Wedding
Location : Pedu Kuala Nerang Kedah
Date : 20 March 2010

antara hr yg plg bermakna dlm hidup aku, hr2 yg mcm ni la. dlm sebulan kawin dua kali.haha, xpa klu ngn org yg sma. jgn org yg lain. mau kn kapak kepala nih. hehehe. ms wedding nih aku main cekup sj photog utk cover wed aku sbb macha aku kn operate lutut. aku dh pesan kat dia jgn byk toceng, nk gak buat. hahaha. ms makup aku sendiri yg ambik. pastu dh pki bj, mesti a org yg ambik. tak kan raja nk pegang camera. hahaha



byk lg gamba makup yg lg best, tp byk yg nmpk rambut, so aku tk leh la nk publish. slalunya org bersiap kat rumah, pastu trs berarak. aku tak, sbb aku ni mmg jenis pelik yg tak sm ngn org. aku pakai kat kedai, makup kat kedai mak undam, dh a jauh plk tu. dh siap gi ronda2 dulu pastu br blk rumah utk berarak. hahahaa




br tau, kawin ni letih rupanya. nk kn melayan org lg,, nk kontrol macho lg, huh. mmg lepak. malam tu sebaik la tak kn dera basuh periuk belanga. tp mmg kesian a kat mak teh n mak-pak2 sedara aku. smua berkelimpangan keletihan.eoknya smua ambik cuti. terharu btl. susah gak jd anak buah feberet nih =p


malam plk tak melepaskan pluang berposing lg. pelamin tak buang lg, so msg2 nk melaram bersanding lg. hakhakahak, tq mak-pakteh, mak-pakngah,mak-pakcu,mak-paklang,mak-pakcik,mak-paknjang,maktam, sepupu2 spapat aku. mesti la tak lupa kat kakak n abang2 aku yg terbaik n mak bapak aku. byknya nk terima kasih..

zairi baharom  – (April 19, 2010 at 8:00 PM)  

tahniah buat korg. sori sgt2 aku xdpt dtg kedah. rase ralat gak.huhu

Mr Nyox  – (April 19, 2010 at 10:41 PM)  

xpe cha.
pasni ko jgn toceng byk sgt.
kawin cepat2.
hahahaha

Anna Da Lady  – (June 24, 2010 at 8:47 PM)  

weh..mesti best kan masa kenduri kat kg haritu..huhu

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP