Kaunseling bersama Dr Em Nyoleh

baru2 ni lps kawin, aku dh bertukar kerjaya sambilan. aku jd partime kounselor utk settlekan masalah org2 malaysia nih. tak sangka gak aku, sambutan sgt mengalakkan dr pelanggan. rpnya aku br sedar aku ni ada bakat jd kaunselor. berikut adalah beberapa makhluk yg berjaya aku kounselingkan..

Assalamualaikum ustaz nyox
sy ingn bekahwin,tp telah dhalang oleh ayh sy tanpa memberi alasan yg kukuh..apkah benar kawin lari i2 tidak sah?krn tidak ada jalan lain lg utk sy menyempurnakn niat baik sy.sdgkn laki yg sy ingin bekahwin ini adlah laki yg soleh.sy tlh pn betnya kpd beberapa org ustz dan mereka memberitahu bhw sah jika wali hakim tesebut di iktiraf sbg wali dan dlantik oleh sultan sbg org yg dpt mengahwinkn.sy ingin tau pndgn ustz.

Gadis baik
Januari 31, 2009 6:52 pm


Pada pandangan sy, tak usahlah cik kawin lari. Penat cik oi. Sy kawin dulu duduk sj pun dh penat. Berpusu2 org nk bergamba sama2. maklumla, ustaz ni pun blh tahan juga kacaknya. Masa utz bersanding tu, ramai gak la utz tgk awek2 yg mnangis sbb kecewa melepas tak leh kacau daun dah. Ada gak yg datang nk mintak autograft, tp utz utz lp bw pen, jd utz bg la dia manualgraft. Eh,eh, melalut plk utz. Mintak maaf yek. Psl kawin lari ni ada bagus, ada buruknya. Yg bagusnya tu kawin lari blh menghilangkan senggugut dan angin kus-kus. Yg tak bagusnya, angin kus-kus yg hilang tu slalunya kluar sambil menghasilkan bau yg busuk. Org kedah panggil angin kentut. Klu nk kawin lari, jgn la cik pilih laki yg soleh. Bkn ape, laki soleh ni slalunya digambarkan berpakaian jubah dan kopiah. Jd ganggu la ms nk lari2 nnt. Kadang2 blh tersadung jatuh muka terkena taik lembu. Apa kata klu cik pilih calon olahraga, mcm watsen yambek ke, insyaallah bapa cik mungkin setuju. Sepengetahuan sy, kawin lari ni tak perlukan wali, dia cuma perlukan hakim saja. Dekat indonesia dipanggil pengadil. Pengadil ni tak perlukan tauliah sultan. Sy pun blh lantik pengadil. Klu cik nak jd pengadil sendirik pun blh jg. Upah pengadil ni tak mahal, kadang2 RM50, ade yg cas smp RM1000 utk satu game. Bergantung pd kejohanan la. Klu cik masuk olimpik, mahal la byrnya. Klu olahraga tadika taman molek tu bg air sirap sudah mencukupi. Harap pandangan sy yg ikhlas ni dapat membantu cik yea.

Allo Dr Em Nyoleh
Sy ini bangla. Kereja sy jual kapet. Kapet sy jual smua buatan mesir & jordan. Mcm2 kapet ada. Sy mau minta skit itu pandangan prof chinta. Pada suatu hari ms sy buat itu delivery, sy singgah itu rumah manyak besar. Dalam itu rumah ada awek sgt cun. Sy sudaa terpikat sma dia. Tp itu amma dia tara kasi can sma sy mau ngorat itu anak dia. Amma dia ckp suruh langkah itu mayat dia dulu kalu mau ngorat itu minachi. Jadi sy pun bw klua pisau mau rodok itu perut org tua. Tak pasal2 dia menjerit mintak tolong panggil itu pulis. Skg sy kn jel sbb kn tuduh mau bunuh itu makcik. Sy takdak duit mau klua. Sini makan tara sedap. Blh prof beli nasi kandar subaidah penang kasi hantar sini jel?itu duit nnt masuk buku 555.

Macha bangladess
March 20,2009 10.10am

Macha macha... Tekun gila aku baca crita ko. Ingat ape la yg ko nk tanya. Nk suh beli nasik bungkus je? Ko ni mmg bangla la. Ko duduk la dlm tu smp cucu sepupu ko dtg jamin. NEXTTT!!!


Salam tuan aji shukri
Saya ada satu soalan yg sangat simple tp sy sendiri pun tak tau nk jawab mcmn. Sy dh tny byk org, tp smuanya melopong mulut tanda blurr atau tak tahu. Soalan sy berbunyi mcm ni;
Apa?

Jantan konfius
Jun 6,2009 12.11 pm


????????????????????????????
ko nk kena sunat lg skali ke?


ya tuan2. kerja kaunseling ni bkn keje senang. byk sgt dugaan. tp nk cr rezeki halal pny pasal, sy sabar je la. klu tuan2 rs ada sebarang kemuskilan hidup utk diselesaikan, silalah ringan2 taip sms, email atau tipon sy yea. segala jenis soalan anda pasti ada jawapan dr dr genius ini. bab geografi ke, biografi ke, engineering ke, agama pun blh. apa2 sj jenis agama. jgn malu2 bertanya, nnt sesat jalan. selamattt....

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP