Saga, Snow Mountain, Japan Final Trip...

Saga, antara salah satu daerah yg agak pendalaman di pulau Kyushu, Japan. Kawasan kg yg kaya dgn lanscape yg mind boggling pny cun. xterkata dgn kata2 betapa cantiknya musim salji kat sini. rasa bertuah sgt, dpt pengalaman merantau negara org sambil menikmati iklam yg sgt2 berbeza. tp, tak tau plak aku, ini adalah trip terakhir aku ke jepun sebagai staff panasonic. thanks God, the last always the best... pengalaman yg tak mungkin dilupakan seumur hidup...

agak pelik sikit, slalunya org pegi luar negara especially negara2 mahu+moden ni org nk tgk bagunan2 & teknologi2 canggih negara tu. tp aku lg prefer tgk nature life/view. aku lebih tenang dan aman dgn tempat2 macam ni dr serabut2 manusia yg berulang alik sesak kereta xtau mn arah tujuan. kat tempat mcm ni aku rasa dekat dgn Maha Pencipta, sedar betapa indahnya dunia sementara nih. hmm... masa tgh tulis ni, terasa lg sejuk & nyaman angin kat gunung ni. matahari petang yg so calm, betul2 silence moment yg aku cari2.








Sedih & bertuah, mungkin ini gambar terakhir pengembaraan aku ke negara matahari terbit. gamba ni juga antara hasil terakhir dr nikon D60 aku sebelum selamat berpindah milik kepada seorang sahabat. tak sangka hasil D60 terakhir ini rupanya dari trip jepun terakhir dan pengalaman terindah hidup aku mengembara tempat org. Thanks a lot to Maki-maki san for this outstanding trip. will alwyz to be remember...

Blackswan  – (September 14, 2010 at 10:15 AM)  

Tho' I can't understand the lang but pix speaks a thousand words :) Nice shots!

Thks for your comments @ Luxury Indulgence & keep them coming!

Faarihin  – (September 20, 2010 at 11:26 PM)  

singgah.. selamat hari raya.. (^__^)

wahh.. bestnya.. teringin nak pi kat tmpat tu...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP