3,2,1..counting...new chapter

Huh, finally, I got the time to write this piece of junk. Lama gila cari masa lapang nk tulis nih, tak jmp2 gak. Nk update citer psl gi kluang hr tu pun xdo maso. Asyik dok blk malam je. Time2 mcm ni la japang n ink dtg. Dh tu blh plk dok sblh meja aku, muka ngadap2 btl2 monitor gua. Hapeh gila. Nk surf pun line xclear. Tp klu line clear pun keje mcm gampang plk dia hempuk kat kpala bahu aku nih suhsettle sblm aku cuti. Minggu lepas baik pny gua goyang bontot, takdo plk nak disuroh buek kijo nyoo.

Oo, sebut pasal cuti, haahahaa, berdebar2 tak terhingga aku nih. Lg 2hari je nih tinggal nk jd laki org. Perghh, cuak ada, happy ade, macam2 ada. Hmm, dh lama kawan, last2 tercapai gak hajat nk wat famili sendiri. Dulu aku dan dia, skg kami dan kita. Pasal hal kenduri2 nih barang2 smua aku ambik tau skit2 jer, serabut kapala skit. Hr isnin hr tu, senget sskit kepala rs mcm ada besi 4tan dok kat rambut, berat haram.

Nk tulis pjg2 pun tak sempat nk pikir apo nk tulis dah. Nk gambar kan persaan aku skg ni pun lupa plk nk bw D90 aku. Klu tak leh tangkap gamba. Ni pun just nk ambik kesempatan ni untuk jemput la sp2 yg bc posting ni, jemput la dtg kerumha den, kad dh bg dh. Lauk ikan masin campo jeruk timun jo. Arghh, ms rehat dh nk abih. Terpaksa la stop n sambung blk design yg tgh hanging without hanger nih.

Wish us happy forever n ever. Aminnn…
12-03-2010 ;
a beginning of my life 2nd chapter, "we & us"
a pirate sailor got promote to fleet captaint
new jurney has begun..


p/s; Harap2 la aku tak wat lawak siam plk ms akad nikah nanti.

zairibaharom & ekinkhalil  – (March 11, 2010 at 8:44 AM)  

selamat cha!!see you tomorrow..=) will put my best touch on your wedding!!jgn gabra cha..hehe

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP