Hari 1...al-kisah...

Bermula dr 11 march 2010, aku ambik halfday sbb flight ke penang pkl 2.30. aku blk ngn acheng, bdk rumah. Mamat ni 1st time naik flight, so best a aku buli. Hahaha… pkl 12 aku blk rumah, dia dh ada kat rumah tak sabar2 tunggu aku. Nk gi sorg tak reti, so kn la tunggu otai. Pkl 1.15pm br gerak gi airport senai. Naik scoot aku tuh, 2org bw bag besar2. Power gak engine jepun ni design. Xde lost tork langsung ms naik bukit, berdezup sj pegi.

tgh kontrol macho kt smoking room

Sampai kat airpot, aku tau hati nurani member baik aku sorg ni. Dia nk suh aku ambik gamba dia kat airport ngan nk bergamba ngn kapal terbang, tp malu nk cakap, jap gi nampak sgt perak jakun. Mata dia plk tak abih2 dok tgk d90 aku nih, bl ntah nk bw klua. Sbb aku ni mmg memahami isi hati smua kawan2 aku, aku pun snap la gmba2 dia. Tersipu2 plk malu2 kucing. Hahaha

muke yg sgt excited nk naik belon

ms ni aku tgh meniarap ats lantai utk ambik angle nih

muke puas turun dr belon. br lepas terkencing dlm seluar...

Walaupun hampir terkucil acheng sbb gayat 1st time naik flight, kami selamat jg smp airport antarabangsa pulau penang lbh kurang pkl 3.30pm. hmm, buah hati dh tunggu kat sn. Pastu kami pun gerak la blk ke perak. Aku anta acheng smp ipoh, tunang blk sendiri smp slim. Sekian cerita yg ntah hapa2 utk hr 1st…

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP