"1st working day after raya09"

GILA BARBBIEEEEEEEEE!!!
Tu je yg mampu aku ungkapkan time aku tgk meja aku pg ni. seminggu aku tinggal, penuh ngn sample2 yg tak dievaluate lg. mak datuk, cmni pny penangan mmg tak blk malam nih!!. Aku dh a pemalas, mmg tak reti wat keje byk2. sueii btl. Niat aku dtg opis hr ni nk edit gamba sj, tp haram sungguh, tak blh plk. Dah a gamba riban2 pny aku snap cuti hr tu. Rugi plk aku rasa klu tak bagi org sakit hati dgn gamba2 aku nih. Aku klu sehari tak bg org sakit hati tak senang ddk gak kdg2.

Aku tak leh citer pjg2 aaa. Makin tambah plk dah kerja hr ni. tgh hr ni samp lg benda br. Pastu plk si jepun tua bangka tu suh aku tipon mengorat supplier plk dh. klu cun tak pe gak. Ni yg aku sirap ni. pantang tgk aku cuti lebih, ade je idea nk mnyusahkan aku bl aku dtg keje blk. Agak2 mcmn la dia hidup time aku cuti seminggu raya hr tu. Berak pun taik tak klua kot dok pk idea nk mnyusahkan aku. Taik idung pun tak sempat nk korek dok piker idea jahat nk kenakan aku. Sebaik la aku ni berhati mulia. Klu tak dh lama aku rebus plastic part ni sumbat dlm lubang telinga dia. Huh, gua nk wat keje nih. Esk aku letak gamba ribu2 lemon..

p/s: berita baik utk penjenayah2, posa dah abih, setan dh lepas...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP