::Petua cepat kaya::

Crita aku kali ni xde kena mengena Ali Ismail GA atau Wak kantin apatah lg Pakcik Salleh driver kilang aku. Memang xde kena mngena. Dah makin gian plk aku skg ni dok mengupdate plk time waktu opis. Time nk blk je ade la mcm2 hal benda2 karut marut aku nk conteng. Skg ni dh pkl 5.25, lbh kurang lg 10 minit lg a aku nk berlari2 kegembiraan blk rumah.

Perut makin lapar otak makin mereng. Tak cukup oksigen doctor ckp. Dia sarankan aku spy beli pam yg org letak kat akuarium pastu paip dia cucuk kot tlinga tembus kot idung. filer taik ikan tu jgn buang. Mn tau kot2 blh filter skit benda2 kotor kat otak karat aku ni. sebut pasal ikan teringat kat jam aku yg hilang dulu. jam ni pun xde kn mngena ngn ikan ataupun akuarium diatas.

Hari ni aku lapar lain macam. Aku tgk kepala jepun tu dah macam daging ayam plk. Nak je aku gigit2, tambah2 time dia bising2 cakap ngn tipon. Sebaik hr ni dia tak kacau aku lg. klu tak mmg aku wat BBQ letak black paper lebih skit. Kadang sirap gak aku tgk jepun sorg tu. Rs mcm nk ambik petrol tuang kat dalam mulut. Br senyap skit kot.

Hehe, loceng dah bunyi, operator kat bwh ni mesti tgh berebut2 nk pecahkan pagar. Diorg ni bkn reti belator. Buat line pakai bata tinggi 10 meter pun blm tentu dia nk ikut. Bela ayam lg sengang kadang2. aku nk shutdown PC. Selamat ber-buka pada yg posa sj tau..

p/s: lg skali, crita ni mmg xde kena mngena ngn tajuk diatas.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP