Birthday Girl

Hr ni Isnin, 30 Nov 2009. Mmm, dlm kelender tiap2 tahun, tarikh ni antara tarikh yg aku dok tunggu2 gak. Tepat pkl 12 malam, mesti aku call nk wish happy bestday kat dia. Tp kali ni tak dapat. Nk call xblh, so aku msg sj la. Tp msg pun sekeping 2~3ringgit lbh. Letih gak klu nk myembang byk2. terpaksa la aku tahan nafsu menyembang nih. Tak pernah plk aku tak call @ dicall lebih dr 36 jam. Tp kali ni terpaksa tak dicall @ mengacall lebih dr beratus-ratus jam. Huh, sunyi btl aku rs dunia nih. Malam2 aku blur tak tau nk wat ape...blur sgt2. nk tido awal tak nk lelap plk. Pernah gak dulu ms aku tgh tension2 tak igt, aku rs mcm klu tak call lg bagus. Tp bl dh jd mcm ni, xde call, hahahaa...ntah. gila betul a. Ckp lbh2 kn cop jiwang karat plk nnt. Mmm, email pun blm tentu lg blh baca. So kot2 klu dia terbaca blog ni, aku wish la siap2..,

Happy Birthday. Wish you all the best my dear. Good Luck in Hong Kong. Jaga diri leklok, klu demam tu ambik ubat cepat2. kt sn sejuk, awak tu dh la tak tahan sejuk =p

Emm, sbb aku nih baik gila babeng, hadiah besday tahun ni myvi sebijik. Hahaha (hr tu suh bw tak nak =p)


zairibaharom & ekinkhalil  – (December 7, 2009 at 11:33 AM)  

lu mmg terbaik la cha!!bg awek myvi sebijik. huahaha..=p cha, lawa dowh gbr ko amik dgn awek ko nie. lokasi nie cara. angle pn smart. bagus cha bagus. semoga korg epi2 & kawen cpt2!! slmt arijadi cik yanti a.k.a puan shuk..hehe

yantie3011@gmail.com  – (December 7, 2009 at 12:03 PM)  

hihi ni kat area usm, induk- penang. meh lah dtg sini zairi byk gak tempat yg menarik x sempat nk g. Thanks for wishes =).

zairibaharom & ekinkhalil  – (December 9, 2009 at 12:11 PM)  

insyaAllah Puan shukri..haha. nnt sy dtg amik gbr korg wedding..haha=p

Nabila  – (December 26, 2009 at 7:04 PM)  

patut r rase cm kenal tempat tu..berlatarbelakangkan aman damai yanti tercinta..haha

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP