::Lahirnya seorang bayi kedunia::

Aku klua naik moto lg mlm td.. (dh tu je yg aku ade). Otak aku kn shut-down sebelah kiri hr ni sbb aku nk seb karen. Klu dua2 aku on pun bkn aku guna pun. Mula2 igt nk off je dua2 skali, tp pk jap gi payah plk nk kira duit balance beli rokok, aku on la belah kanan sbb aku nk kn guna math. Mlm ni mcm biasa, aku klua minum ngn acheng, lepak2 smp abih putung rokok aku kunyah. Port biasa, kedai mamak tak pun nasi lemak. Tgh laju aku bw moto tu, aku pun karoke la, hati tgh senang. Aku tak nyanyi, tp aku melalak. Tiap2 kali aku nk nyanyi, mesti bunyi aku melalak. Smp sekarang aku tak leh nk rungkai misteri nih. Apsal ntah...

Sampai kedai mamak, aku order la minum. Takkan nk order spana idup plk kot. Mlm ni sembang psl bisness. Hehe, aku cukup sk bab myembang belagak kaya nih. Tgh dok myembang tuh, kepala dah smp new zealand dah sambil bw phantom rollroyce. Hoho, syox seh berangan jd kaya. Pongpang-pongpang, kahkah-kahkah aku dok gelak ngn membe aku nih. Teh dah abih, hr dh lewat aku pun blk. Acheng kn byr.

Smp rmh msk bilik nk tido, mcm biasa mst ade org call nk suh teman dia tido. Pastu pkl 12.00am, 3-4jenis msg msk serentak. Aku bkk satu2, ”De day u born, God break the mold coz don want to repeat same mistake-Happy birthday. Kakakaka =p”, “Selamat hr tua - kubur dh makin dekat.hehehe” dn ade lg 2-3 yg aku tak ingat. Pastu cik yantie nyanyi la hepi-beday utk aku. Mmm, no komen takut kn marah plk nnt. Pitching lari abisssss. Hahahahaha

Dh 25 tahun dah aku ek…

(p/s: special thank to hairul for bg pinjam adam, & sani for superb gamba. org power xperlu kata2 poyo nk tunjuk power.hahaha)

zairibaharom & ekinkhalil  – (November 11, 2009 at 9:38 AM)  

epi besday cha!!!dh leh kawen dh ko.haha. tq for being one of my best friend!!smg pjg umur & success slalu cha!

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP