SELAMAT BERAYA HAJI


Gooogleeeeeee (say no to yahoo)..mlm ni gua blk naik air asia pkl 9. hehee, xsaboo nih nk balik beraya haji di kg. mlm td aku tipon makcik sedara a.k.a mak aku, dia ckp mak2 aku nk wat kenduri korban skit kat rmh mak aku satu lg. hohoho, byk gila mak. Ramai gak dijangka balik. Hehe, ni yg best nk ambik gamboo klu rmi2 blk nih. Esok start cutis mp la hr ahad. Program byk gila kn atur sepanjang cuti. Khamis blk kedah, jumaat korban kat rmh makngah, jmp member2, Sabtu lepak ngn panjang sbb kakak dia kawin hr ahad so gi tolong2 apa2 yg patut. Ptg tu plk gi penang nk anta intan payung g KLIA sbb dia nk gi Hong Kong. Conferent ape ntah. Wish her good luck. Mmm, ahad pg nk lepak2 ngn geng BMCD, pastu jmp abang aku kat serdang pastu mlm tu blk Johor. Perhhh, esok pg trs g kerje blk. Cuti ke tak aku nih…..hahahaha

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP