Tun Fatimah Taman Kecik

Sabtu hr tu mak & bapak tunang aku datang sini. Amelina konvo kat sek Tun Farimah. Bdk sekolah pun nk wat konvo gak???? Aku igt tadika je yg ade. Ok a tuh. Aku bertolak pg, terus gi sekolah kat area Bandar Baru Uda kot klu tak silap. Sekolah ni smua pompuan, huhu, ml2 msk niat tu dh lari skit. tp tak jmp plk yg cun2. agak2nya bdk2 ni tak pernah terdedah ngn laki kot, so tak payah la nk mekup cun2. bkn ade org nk ngorat pun. Aku assume je. Betul ke tak ko tny la diorg. Konvo start pkl 2. dek kerna kebosanan n malas nk lepak dlm sek (ape brg lepak kat sekolah beb) aku klua la gi taman depan tu sj lepak2 makan n buang angin. Sesambil menyenap barang 2-3 keping.


zairi baharom  – (November 24, 2009 at 11:41 AM)  

style dh cha. idea dh ade. angle je kene explore sket.hehe. nnt sng2 kte shoot angle mantap!hehe. aku ske pic biji ape ntah atas jln tu.haha

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP