E-Day, counting...

Hmm, rs mcm cpt je ms ni berlalu walaupun aku bkn The Flash atau Hiro Nakamura yg blh “bend” masa. Teringat aku pesan sorg sahabat, Dalam hidup ni kamu akan jmp seseorg yg buat kamu rasa dunia ni kamu yg punya. Tp sblm jmp org ni, byk benda yg kamu jmp dulu sblm dia. Jadi hati2 la pilih mn yg dia, mn yg bukan. Bl dah jmp, blm tentu lg kamu sedar dah jmp sehinggalah kamu kehilangan dia. Hahaha, org yg ckp ni dulu dia pnh terjun bagunan 2 tingkat kat pekan Ipoh ngan sk8board smp masuk spital sbb patah kaki. Yg hanta dia tu pak guard bagunan tu lps kejar mamat ni xdapat. Hahaha, bodoh tul. Tp plg xleh blh mamat ni skg tgh dok mngaja kat sekolah Maahad kat Perak, jd ustaz tu beb.

Malam ni aku balik ke bandar yang pnh ngn rahmat (hujan sepanjang tahun). Org luar panggil bandar ni Taiping. Tp klu org situ dia sebut “Tepeng”. Hehehe yg menarik tentang Tepeng ni, org2 dia ade xkurang dr 5 jenis dailek bahasa melayu. Betul2 masyarakat majmuk =))

Aku blk kali ni membawa misi yg sgt besar, nk bw serombongan deligasi ke Slim River sbb..-Aku tunang Ahad ni, 7 Jun 2009 – “Wallauweh, ko biar btl, betul ke ko nk tunang ni??????” dah dekat 2ribu kali aku diajukan soalan ni. Hahaha, satu dunia tak percaya beb. Aku pun tgh was2 gak lg nk percaya ke tak ni. Wut evr, aku dah blh tutup satu episode dlm life aku, move on to new chapter =)

Buat bakal tunang aku,cik Yantie, nnt pandai la ambik hati family mertua nnt yek. Eden xdapek nak nolong =p. huhuhuu~~~ c u cunn…

p/s; esok pg aku nk g makan bihun sup railway ngn big bro smbl wat cover story utk next article kat blog geng snapsicksuxx… Bihun sup legend di Tepeng, tunggu aku~~~~~~


Snap Sick Suxx  – (June 8, 2009 at 10:26 AM)  

selamat bertunang bro. sori aku xdpt attend n amik gmbr ko tunang. ade job awal bro.huhu.
btw, you're not single anymore. ko 'tunangan' org.huahaha..=D tahniah bro!!-> cha zairi

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP