Historical day

Alhamdulillah… pertama-tamanya aku memanjat kesyukuran kehadrat Ilahi kerana dgn limpah kurnia dan kuasanya aku masih lg bernyawa meniti tiap detik kehidupan yg aku umbang ambingkan ini. Tika tiada daya lg ku kayuh sampan kehidupan ini, tika itulah arusNya membawa ku ke destinasi. Auto-pilot. Tiada Tuhan melainkan Allah, segala puji hanya layak bgNya.

RM7777.77 simple as it. 7-Jun’09, akhirnya termeterai sudah satu perjanjian antara 2insan yg dh lama berkenalan. Tp br 1st step. Ade lg satu step lg nk bergelar suami isteri. Teringat kembali rentetan peristiwa2 perang bergolak, masam manis, pahit pedas, asam laksa selama perkenalan aku dan dia, akhirnya sampai jua disebuah perhentian R&R. Jauh lg perjalanan perlu dirancang. Tak pe...org cakap “life by hard by yard but by inc, just a cinch”.

Syukur, smuanya lancar hr tu. Xde kacau-bilau, huru-hara, porak-porik, roadblock-landblock, & FRU-FRU yg menggugat majlis. Smooth & silky bak msg aku kpd ijam. Tp ms tu aku xmsk rumah pun. Aku tido kat masjid smbl dok pk ape la diorg bebual kt rmh cik yanti aku nih. Bertuah btl aku rs dpt kenal ngn sahabat baik aku sorg ni. Cukup package, xyah risau ape2 dah. Aku suke tgk dia senyum =)) I’ll try my best to keep her smile


kek yg ditempah khas oleh adik aku

my fiancé & mak mertuanya

my fiancé & mak ngah aku
tu je kot yg aku larat tulis. pening skit mlm ni tak ckp tido. apepun, wish us gud luck & happy forever. heheheee, thank to abg aku, mr. nazrun sbb jd photog hr tu.


zairibaharom & ekinkhalil  – (June 12, 2009 at 8:14 AM)  

tahniah bro!!!kawen nnt jgn lupe jemput aku.haha. aku bg special photo coverage utk ko & cik yanti.haha.=)

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP