KISAH BMCD (the introduction)

Kali ni aku nak bercerita kisah BMCD (Bachelor Mechanical of Design). Ni la nama kelas aku dulu ms kat UTeM. Huhuu, tgk blk gamba2 lama, betul wat aku teringat sgt zaman student dulu. Memang aku sokong 100% kenyataan seorg lecture aku dulu, “zaman plg best adalah zaman student”. Hohohoo, xpyh nk pening2 pkr mcm2. pening time2 final sudah. Hr lain enjoy. Duit xde je memanjang, tp xpernah rs bosan. Lpk ngn membe2 yg wallawe hauwaq, xpernah buat aku rs sunyi.

Time ms kt kolej bachang, BMCD Futsall tournament, lawatan kilang plastic mastry, BTN camp, hr koko, bukak booth buat pameran manufacturing, jalan2 ke utara, pesta konvo smp la farewell BBQ kat pengkalan balak. Huhuhu, best btl a dpt msk BMCD. Kita smua mmg gempak beb. Tabik spring...


gamba ni time waktu kem BTN. mmg hura-hara pny camp. rs mcm kembali kezaman asrama

yg ni plk gamba time BMCD futsall tour. geng aku, "daud bersaudara" telah menjuari liga ni setelah mengalahkan gang terpower, "stytox" (fakta rekaan)

yg ni plk aku xigt sem brp tp time ni kat MITC tgh tgk bunga api new year

yg ni plk masa pg PWTC konferen design peringkat kebangsaan. org msk tgk pameran, gang2 ni gi shoping kat time square. biasa a, klu xbreak da rule bl nk genius.

klu tak silap yg ni sblm pg kilang plastic mastry, tgh tunggu bas kat cubic

yg ni masa pesta buih kat pengkalan balak. farewell party =( pesta plg best a selama ddk dlm BMCD. shok gila + sedih gila.

gamba ni tersnap secara spontan ms camera jatuh atas jalan kat PWTC. msg2 muka mcm kanak2 rebina. bdk2, tau ape kan...janji enjoy

ketika upacara pemujaan kayu api time BBQ di pengkalan balak. tp yg ni bkn ajaran sesat. sj2 mengungun api.

stakat ni dulu introduksi cerita BMCD. pasni aku nk wat story rumah by rumah. citer psl bdk2 kelas aku. maklum la, time keje pun xde keje. ni la keje aku skg. membuang ms smbail korek idung. esok malam gua pg perhentian beb, mini reunion.keekkee, nantikan cerita seterusnya..causinchi.
-nyox-

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP