adooo...

buat pertama kalinya kepala aku btl2 stress sesangat2. smua nih pasal kerja. gila aa, xpernah aku rs kalut mcmni. buat tu rs tak kena, buat nih rs tak kena. org nih kejar org tu kejar suh cepat. klu lambat lepas date line lg belambak2 kerja kena buat. perghhh... kerja apa aku tgh buat nih??????? hado...

rindu plk dgn opis lama dulu. keja relex skit, system pun xberserabut @ sangkut paut ngn ramai org sgt. aku wat kerja aku, deal direct dgn boss. blh concentrate apa yg aku buat. xpyh serabut2 kn kejar ngn org lain. direction clear, procedure sesimple-simple gila. dapat cop boss, settle terus kerja. beza sungguh dgn skg nih. sampai kadang2 aku pun tak tau apa yg aku tgh buat, apa yg aku tgh serabut. blk rumah pun kepala dok pinau pikir psl kerja. aku tny bdk2 lama, diorg ckp benda yg aku tgh buat tu br skit shj. belambak lg yg lagi susah.

perghhh... xleh byg aku klu hr2 macam nih. rs macam nk cari kerja lain la plk. tapi, klu aku quit skg, sampai bila pun aku akan quit gak bila xleh tahan. pindah tempat lain pun blm tentu lg environment lg ok. hmm.. teringat blk aku 2minggu 1st ms kat panasonic dulu. nyaris2 berenti kerja gak sbb bengang ngn boss. tp aku tahan sebab bg aku, if i quit now, i'll quit forever. if i run from problem, i'll never learn to solve it.... it's me inside this body. i can take more than this. came on, bring it on!!! ...

harap2 la kali ni semangat aku kuat mcm dulu gak... alhamdullilah kat rumah ada sayang yg blh wat stress ni kurang skit. betul la kot org cakap, suami adalah kekuatan bg isteri. isteri adalah semangat bg suami. kekuatan tanpa semangat ibarat pokok xde buah (aku cilok dr drama melayu TV3)

yantie3011@gmail.com  – (December 8, 2010 at 12:43 PM)  

i know u can do better than yesterday, & today.. believe in yourself my dear...i'll always be with u.

just remember 1words ....
Whatever come to u,
it will make u stronger..

yantie3011@gmail.com  – (December 8, 2010 at 6:54 PM)  

=)))
thanks for reminder =)
lm xdgr ayat nih.
hampir lupa...

Unknown  – (December 11, 2010 at 4:22 PM)  

takder button 'LIKE' nk tekan... hehehehe

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP