GENTING TRIP 2010 (part2-gemoknya aku!!!)

huhuhuuuuuuuuuu
lepas tgk gamba2 aku ms gi genting n bukit tingi nih, baru aku sedar. badan aku nih dh makin pelik plk aku tgk. dr berketak2, kepada berbulat-bulat. hmmm, aku masih lg mencari2 punca kepada "penyakit" baru nih. apa agaknya ek...



hehehe, ada lg teruk pny gamba, ms tgh mandi kt swimming pool. terkejut gak tgk saiz perut bl tak lapik ngn baju. hahahahh, macam haram =p apsal la malas gila aku nk senam skg nih...

Unknown  – (December 31, 2010 at 9:52 PM)  

ada ke masa ada KETAK?? hahaha.. saje memain..:)
of kos laa sbb dah ada suri yg memasak setiap ari kan... kan...

yantie3011@gmail.com  – (January 3, 2011 at 10:05 AM)  

adeeeee
nnt pos gamba ms zaman ketak dulu
hahaa

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP