Dating di padang rumput

hahaahaa, rajin sungguh aku nih gi dating. macam hampeh. minggu nih lapang skit dada sbb xde benda wat serabut otak. jd leh gi jalan2 dgn amannya =p. lokasi ni tak jauh, dekat pdg rumput ioi palm resort. dh lama aku nk gi ambik gamba kat sini. kira lawa gak la tempat dia.

Selalu tiap2 kali aku blk kerja aku mesti tgk padang nih. plg best bila ada matahari petang simbah padang nih. huh, shahdu gila. tp ms aku gi nih, kira mendung gak la, matahri lindung dek awan. mcm nk hujan, tp tak hujan. so terpaksa la try edit gula lightroom. aku skg tgh dok explore tone2 yg udey & mukhriz guna. aku suka gila tgk gamba diorg 2 nih. cun sungguh bg aku. tp nampak gaya mcm jauh lg aku kn explore nk dpt tone mcm diorg buat =(. xpe, skit2 lama dapat la bukit.



hhuhuhu. gamba ni sebenarnya aku edit skit, bg stretch lebih. tu pasal klu korg tgk aku nampak gemok. klu tak badan aku kurus slim shj. so klu korg nampak mcm tembam, tu adalah photo trick shaja. haram maklum.



tapi gamba cik yanti nih aku tak stretch. so size yg korg tgk kat gamba nih mmg size betul dia. yup, dia dh tembam sgt2 skg nih sbb makan byk. malam2 pun suruh aku gi kedai mamak beli roti kapas ngn roti telor lg. kuat sungguh dia makan. aku pun heran. hahahahah

zairibaharom & ekinkhalil  – (December 16, 2010 at 10:27 AM)  

xdenye stretch2 cha. original ko dh tembam..haha

yantie3011@gmail.com  – (December 16, 2010 at 3:34 PM)  

saya tgh berusaha untuk menstabilkan saiz bdn saya dgn kamoo hahahah..

Anna Da Lady  – (December 16, 2010 at 9:52 PM)  

takde mananya...setuju dgn kata2 di atas...sedar-sedarla..takpe, yantie berusaha sehabis baik :)

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP