Shooting & Touching

26~28 nov hari tu aku gi negeri 9, backup cha zairi utk shoot pasangan yg mmg sweet abih. happy sungguh aku tgk telatah pengantin baru 2 org nih. hahah, seronok sgt dpt kawin gamaknya. neway, congrate utk Adli & Mas. haaa, klu korg nak tau, rumah Adli ni ddk betul2 depan rumah Nabil raja lawak tuh. pastu plk adli ni tokey restoren nelayan kat seremban nun. kedai makan dia mmg gempak abih. smua lauk2 pelik yg halal korg blh jmp kt kedai dia (promote skit)

hmm, walaupun beribu gamba aku dpt snap, tp byk gak la yg sampah2. so aku cuba2 try mentouch-up, tambah skill. ok la jg dr gamba asal. sedap skit mata nk tgk. hhaahaa.. yg ni aku upload gamba yg plg aku suka dulu. pasni aku upload gamba2 yg dh siap di touch-up. stay tune

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP