entry yg tak sanggup nk letak gamba....

entry kali ni entry yg tak nak letak gamba. bkn suke tak nak letak, tapi tak sanggup nk letak. kisah yg tgh dok panas kat malaysia skg nih. kisah bala dan petaka bangsa melayu. kisah kejahilan dan kebodohan individu yg mengaku islam. surah2 kejamnya makhluk bernama manusia.

lahirnya seorg bayi, maka lahirlah seorg ibu. seorg ibu sanggup mati utk anaknya. biar mak tak makan 3-4bulan, asalkan anak kenyang hidup selesa. biar mak mati dulu, rela tanggung smua sakit senak bala anak2nya. teruk macamn rupa anaknya, mak terima sepenuh hati. biar la cacat xsempurna sifat, xpe, ko tetap anak mak. mak bela sampai mati.

nk citer psl mak ni, mmg tak abih. tp alangkah celakanya bila tiap2 minggu klua berita kat TV ada mak2 yg buang anak. buang mcm buang sampah. bg anjing gigit, campak tepi longkang, buang tepi sungai, dalam tong sampah. smua ni yg peliknya keje2 melayu yg kononnya 100% bangsanya islam. yg mengaku islam dulu sebelum melayu. malu rasanya bila kawan2 ofis yg bukan melayu tny pasal crita buang bayi ni. malu, malu sgt2!!!.

bila org tua2 tegur budak2 muda skg dok merendek buat benda xsenonoh, korg cakap xup to date. marah balik jgn dok sibok jg hal tepi kain org. dh seronok2 org benda tak senonoh, perut dh buncit. br nyesal korg. malu kat masyarakat la, blablabla. kepala hotak!!! moden sgt a korg, otak bawah lg level anjing kurap. anjing kurap pun xde buang anak macam bangkai. korg mmg teruk dr anjing kurap.

tak puas aku kutuk korang nih kat sini. klu la ada hukuman rejam korg smp mati, aku teringin sgt2 nk rejam korang smpai pecah bersepai2 otak tu. kamu makhluk yg tak layak diberi OTAK!!! kamu tak layak dipanggil manusia. kamu lg hina dr anjing kurap!!!

-sekian-
org yg sgt2 marah

lailasani  – (August 17, 2010 at 10:53 PM)  

mmg takleh letak gambar nti ambo pun tak sampai ati nk tengok. diorg ni otak je ade.. tp tak pikiaq!!!

**sgt2 marah jugak!!**

Mr Nyox  – (August 19, 2010 at 6:54 PM)  

ntah a nk cakap mcmn.
hilang kata dh nk cakap kt bdk2 zaman skg

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP