Jalan-jalan de Penang (Part 3)

ok, sambung lg citer. panjang sungguh crita bersiri aku nih. lepas abih selesai segala urusan kt penang tu, aku n awek pg ke McD sbb dia nk jmp geng2 dia dulu2. huh, sabo je la. aku pun ikut sbb dia janji nk belanja aku Mc GCB. terpesona dgn rasuah yg ditawarkan, aku ikutkan sj arahan dia. janji dpt makan burger free. hahah

smp kat McD tu blh tahan gak blur aku jdnya. maklum la smua pmpn, aku sorg je laki. mula2 aku wat bodo, layan makan burger sorg2. dh abih burger aku telan, aku kehabisan modal nk control macho. so trerpaksa la create 3-4 soklan tny khabo blabla, xde la nmpk mcm aku ni tunggul plk kat situ. hohohoo.. nk menyampuk diorg sembang pun aku tak paham mende diorg tgh citer. maklum la, kita ni dr plenet lain. gosib2 pmpn nih mn la aku tau nk layan. wat2 paham je la ape yg tgh bdk2 ni gebangkan.heheheh. dh kenyang makan, diorg suh plk bergamba (bkn dia orag, tp dia sorg~phm2 le sp =p). sbb McD tu sempit aku suh gi masuk USM bergmbo kt sn.









bila dh abih modal nk posing2, jam pun dh elok2 pkl 6 lbh, berakhir la sudah sesi begambo nih. dh puas peluk cium (bdk2 pmpn ni je, aku tak termasuk. jgn salah paham plk) macam xjumpa dh pasni. hiohihi, pmpn melayu terakhir gitu gayanya. aku pun berrangkat la ke taiping balik kampung makan doyan plk. haaa, esok aku wat entry gi kebun doyan naik lori bapak aku plk. nnt kan episod akan datang. stay tune. hehheeeehee

syazwansamar  – (August 4, 2010 at 9:13 PM)  

pos doyan ke kelantanweh.ni dah tahap mengidam tahap mak2 ngandong ni

Yantie  – (August 4, 2010 at 10:26 PM)  

kih..kih wan rugi x balik aritu. byk doyan. mkn x hingat samapi muntah doyan hahahahah

syazwansamar  – (August 4, 2010 at 11:03 PM)  

klu wan balik tergendala la keje2 menaip logbook.
dgn final yer projek lagi.
buat H1N1 tu~~

Mr Nyox  – (August 5, 2010 at 12:20 AM)  

aah, muntah doyan. sebaik xpenuh bas tu ngn muntah dia.hehehe

weh wan, ko tinggalkan la benda2 tu smua. dunia je smua tu. esok2 smua tu dh jd history, blk makan durian lg best dr wat keje sekolah
hehehehee

syazwansamar  – (August 5, 2010 at 1:52 PM)  

mmg le dunia je semua tu.
kite pun dok kat dunia.nak buat ape lagi?
xde over2 ah nak buat bnde tu.
gunakan konsep wasotiah.besederhana je.dua2 maintain.dunia akhirat.
xleh kejar 1 je.
haha~

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP