Karipap Pelik, nyox design

tgh best2 dok lepak tayan TV main internet, cik yantie sibok dok uli tepung nk wat karipap katanya. sian plk tgk uli sorg2, aku pun dtg la tolong. lama gak aku blaja nk wat shape karipap guna tgn, tp tak tau knp aku bengap sgt. tak jadi2 smp sudah. huh, tercalar ego aku nih. jd nk cover malu, aku propose new design utk karipap. design aku ni mmg canggih manggih pny. mcm2 bentuk aku buat. buah labu, beg gucci, dinosaur, kepala org, u name it. hehehee. pada makcik2 jual kueh atau sp2 yg nk tiru design karipap best aku nih, sila la ciplak k. aku izinkan sgt2.

bentuk dinosour

yg ni plak design ala-ala handbag gucci

ni koleksi2 karipap yg dh berjya disiapkan. ternyata karipap design aku lebih menyerlah hebat!
hehehee

Little Lizzy  – (August 12, 2010 at 8:59 PM)  

Hi...was here! nice blog. Cumel la karipap dino tu. Hehe

yantie3011@gmail.com  – (August 13, 2010 at 5:44 PM)  

hihi tulah dok sambil buat sambil sakit perut tahan gelak tgk hasil tgn laki ni.

yantie3011@gmail.com  – (August 13, 2010 at 9:44 PM)  

suke a kutuk2 org
malas nk buat dh pas ni

yantie3011@gmail.com  – (August 14, 2010 at 1:35 AM)  

bukan kutuk lah tp pujian. Ssh tau nk tgk hasil kj tgn kj laki ni. Rajin. Thanks dear =)

Anna Da Lady  – (August 14, 2010 at 10:35 AM)  

Hehe...ish ish...musnah musnah tengok kerja laki ni...ni bukan nye nama karipap dah....tapi dino puff...hehe

Unknown  – (August 15, 2010 at 7:03 AM)  

kehkehkeh.... mcm2 design gitu!
takpe, yg penting keinginan utk join sesama tu bagus!!!

**apa yg penting, KERJASAMA!! (wonderpets)

zairibaharom & ekinkhalil  – (August 20, 2010 at 11:49 AM)  

huahaha. mmg sengal r cha. nape ko xwat bentuk kamera cha??lens ke??cik yantie, sile jauhkn makhluk yg xbrape nak halus ni dr dapur anda.haha

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP