Jalan-jalan de Penang (Part 2)

Date : 30 July 2010
Venue : Pantai Seagate Penang.
Time : Afternoon

Hmm, lepas letih ambik gamba org, aku ambik gamba sendiri ngn awek a.k.a wife aku. hahah, teringat plak penah dtg dating kat sini dulu. hohohoo. time ni br pkl 2lebih, kira2 lg sejam sblm aku gi tebiew. ntah knp, rs macam malas plk nk intebiew time nih. mood pun xde, terpikir gak klu dpt, tapi gaji xmeet expectation. susah gak nk survive kat penang nih. rmh sewa pun cecah seribu lebih. huhu~~ bak kata org penang, "penin2"..








tp pikir balik alang2 dh smp penang, bodoh gak la klu xgi. so aku pun dgn muncung mulutnya pg kilang dekat2 situ test power. kira2 pukul 5 tu br abih. huhuh, intebiew yg macam haram. rs2 smua benda yg dia tny tu aku salah jawab @ jawab tak abih. kerja yg hari2 dok buat pun blh lupa. hmmm, tido banyak sgt aku nih...

Nabila  – (August 4, 2010 at 8:41 AM)  

all da best..hrp2 ko dpt keje kt penang..dpt lah jmpe yanti slalu..haha...

yantie3011@gmail.com  – (August 4, 2010 at 9:18 AM)  

dh dapat.tp dok pening nk gi ke tak... hadoo, mcm2..

zairibaharom & ekinkhalil  – (August 4, 2010 at 10:15 AM)  

ko dpt keje tmpt lain?haha.tahniah2. aku nk pinjam kereta buruk tu wei!!aku nk amik gambo..haha

yantie3011@gmail.com  – (August 4, 2010 at 1:39 PM)  

huih, kete buruk ko cakap.
oldis tu weh
gear kat stereng
hahahah.
mai a tepeng, leh bg pinjam. nk bw gi pahang xdpt a cek

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP