::Boss Aku Yang Sempoi::

Hahaha, shok gila aku pagi nih. Dr semalam dok piker mcmn la nk beli D5000+D90 aku tu skali gus. Duit cukup nk beli satu je. Klu beli D90,sian member aku xdpt D5000. dh janji dh ngn dia,xbest la klu tak jad. Klu beli D5000, aku plk xdpt beli D90. nk pinjam org, smua xckp duit yen dh. Adoo..

Pagi2 ni dtg opis, cikyam dtg kat aku tny psl keje. Then terlintas plk idea bangang gua nk pau dia. So gua pancing chat pjg2 tny anak bini smua mcmn, pg td sarapan apa, dtg keje td jln kaki ke naik kete, blablalbalbalblablabla…smp la tang point gua nk pau duit…
Aku : Yamamoto san, when u will go back to malysia?
Cik Yam : this Sunday. Why? U have any request?
Aku : errr, actually, I have 1 request, but I don’t know how to say. Hahahah (sambil malu2 kucing)
Cik Yam : ok, just say it. If I can, then I’ll help you.
Aku : can I borrow your yen money??? (terus ckp direct, sp suh offer. Hahah)
Cik Yam : eee??how much? Wut do u want to buy?
Aku : ********yen, I wat to buy camera, Nikon D90 + D5000. ok ka???
Cik Yam : Em, Ok. Etooo tonight I want to treat u a dinner. You have a time tonight?
Aku : huhuhuu, thank youu, u r so kind. Hhehee, if u treat us, ofcoz I always hv a time. Hahaha

Hehehe, dapat makan preee & solve dh bab duit gua. Betul la orang kata, klu malu bertanya, sesat jalan. Klu aku plk cakap, malu bertanya, lantak la korg. Esok, aku cargasssss… hobby pny pasal

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP