::Narita Airport-2nd day::

Smlm smp narita pkl 730. turun je flight dh terasa sejuk smp ke tulang sumsum. Time ni ckp pun dh berasap-asap mulut. Aku gi port atas bumbung airport, tempat org snap gamba kapal terbang. Perghh, panorama yg ckp best pd sp2 yg ade SLR, lg2 yg lens pjg 7-8kaki… dh byk kali aku dtg sini, nib r aku tau ade tempat best camni. Tp tu a, sejuk nk mampos…pki sweater birthday aku pun terasa lg sejuk.

Pkl 1100 ke Fukuoka, smp terus ambik texi ke Kasuga Dormitory. Then check-in bilik pkl 130. Goto-san (makcik hostel) mcm biasa dok merapu dlm bhs jepun dia bl nampak aku. Haram satu pun tak paham, tp aku ‘hait’ kan shj. Kdg2 aku pun pelik mcmn aku leh paham apa yg dia ckp (kdg2 laa).


zairibaharom & ekinkhalil  – (January 12, 2010 at 4:55 PM)  

sempat lg tue..superb gbr korg.. best gle korg dpt gi slalu..selamat bro..blk nnt, gbr ko akan disnap oleh D90..hehe..=)

yantie3011@gmail.com  – (January 12, 2010 at 5:05 PM)  

pergghhhhh
ni yg wat aku tak sabar nk kawin nih
hahahahahha
weh beli lens f1.8@f1.4 weh
gamba gila pny best.
gamba aku ambik tu manual focus. klu la ade D90...

yantie3011@gmail.com  – (January 12, 2010 at 7:20 PM)  

ngeee~~ sgt pahm ayat yang tergantung ni. Dah survey kat tenet ttg barang tu.. emm mcm bleh dipertimbangkan... insyaAllah rs bleh kot =)

zairibaharom & ekinkhalil  – (January 13, 2010 at 8:27 AM)  

beres bro. sume gbr2 ko nnt aku prepare baik punyeee.haha

CIK YANTIE: ha..paham2 jela.. bagi je sume dulang hantaran tu dgn lens.. sure shuk syg gile kt cik yantie nnt.haha

yantie3011@gmail.com  – (January 13, 2010 at 11:51 AM)  

heheheeeeee,
betul ke blh diconsider???
org tak mintak pun, tp klu nk bg, tobat tak tolak =p
lg la aku tak sabar nk kawin klu mcm ni
hahaa

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP