::Nak beli camera???::

ni gamba semalam, lepas blk dr wellcome party ngn botak n de gang. hmm, aku blh plk terlupa nk ambik gamba ngn botak smlm. siot btl. pergh, gila smlm gua kn perli kaw2 pny ngn boss2. "you realy work fast yarooo..fasto serching internetoo.hahaha" blabla, internet klua, blablabla, internet klua. hahah, mmg harun sungguh ko botak. sebaik ko belanje aku makan n telinga aku dh biasa ngn perlian. pastu blh plk gua bg alasan bodoh slalu search internet sbb aku tak de keje sgt time ni. nah ko, dia ckp "really??no job??ok, starto tumorro i giffu u many2 job yaroo, no time searching internetto. hahha" past ni dh mmg payah la citernye gua nk post2 entry kat blog yg mcm haram nih. tp tgk la, tahap patuh menurut perintah aku ni tahan lama mn =p

ok la, gamba atas tu berkenaan camera sebenarnya. minggu lepas aku beli D200, pastu tb2 rs mcm nk kena beli D90 yg baru gak. tp syg gak nk jual sbb grip dia sedap gila camera ni.body pun solid molid.mmg btl2 prolevel pny a org kata.entry mmmm, ade yg berani offer best2, gua blh a tolak. klu tak hujung minggu ni gua pg lg... cr yg lain plk =P
Nikon D200 body= PMO (6month japan waranty)
Nikon D60+lens(18-50mm)+lens(55-200mm)+8GB+2bj battery = RM1900(nego)
body D60 ade lg 4tahun japan waranty.

zairibaharom & ekinkhalil  – (January 21, 2010 at 10:21 AM)  

cha, byk gile kamera ko??peh, mantap.=) lg hebat nie. ok cha, nnt balik ajar aku pki d90 k..hehe

yantie3011@gmail.com  – (January 23, 2010 at 9:03 AM)  

D90 aku tak tau guna. klu D3s, D300s tu blh a sbb aku beli model tuh. (ckp dgn gaya riak shahree. hahah)

zairibaharom & ekinkhalil  – (January 27, 2010 at 12:58 PM)  

peh..beli D300s tu..xpe2, nnt ajar aku.hehe.
ko bg cik yantie satu cha. nnt lg dia syg kat ko.hehe. gurau je cha.. bg cik yantie satu, nnt dia maik gbr kite.haha

yantie3011@gmail.com  – (January 27, 2010 at 4:24 PM)  

zairi: hahah, mn ade duit dok nk beli model tu. tgk pegang2 kat kedai blh aa.

cayang bucuk:
nnt sy beli 4kontena bw blk, pastu bkk kedai gamba.sebelah kedai tu bkk stesen minyak. klu kedai tu bankrup blh ambik minyak simbah kedai pastu bakar wat BBQ. hehehehe

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP