::Day 6 - Sabtu pun kn keje ::

perghh...aku dh mcm tulis diary plk. tiap2 hari nk update citer. lantak aaa, dr dok temenung tido kat meje, baik aku mentenet. haram sungguh. kije ade xpe gak suh dtg sabtu pun. ni setengah jam pny keje nk buat pun kn dtg wat OT gak ke hr sabtu. mmg dasar kepala botak... nnt, klu sempat ambik gamba ngn dia, aku posting kat blog gua. aku nk msk kan dalam MESTI BUAT list utk 2010... enjpy pikturate..


p\s: gamba last tu sj letak. time tu tgh makan suchi,pastu sj2 test camera. tersnap plk gamba jepung tgh makang.hahahaa

zairibaharom & ekinkhalil  – (January 18, 2010 at 10:49 AM)  

best gile korang..gbr cantik2..huhu. bile la aku dpt gi sini..

yantie3011@gmail.com  – (January 18, 2010 at 12:43 PM)  

takat nk gamba mcm ni tak pyh smp jepung .
kat stesen kulai dh blh.
tp kn bgn awal a, ambik matahari..
blk ni aku ngn jup nk wat trip dr kulai ke kluang naik train..follow?

yantie3011@gmail.com  – (January 19, 2010 at 11:01 AM)  

mmm, maybe 2minggu lepas raya cina, hujung bln 2. ok kana??

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP