::PSN - day 3::

Sampai gak aku ofz hr ni. Dgn keadaan yg kelam kabut pg td sbb jam aku tb2 mati xtentu pasal. Nk adjust xleh jalan gak. Sejuk sgt kot abih gear dlm tu jem. Smp pkl 8.30 then kat tangga sblm naik ofz terserempak plk ngn big boss, Takasaki-san. Huhu, pedas gak kn perli. Xpe, untung ade telinga badak ni. Bkn ambik port sgt org ckp pe pun. Tak pe, dugaan hr 1st dah abis… hr ni kn blk malam. Tension btl aku. Bkn takat malam, tp lewat malam… smp dom, makan pastu terus tido. Esok pg bgn, kejar texi n train, msk ofz, blk dom tido. Camtu la repeat smp hr cuti. Alangkah boringnya rutin ini…“insanity = keep doing a same thing & expecting a different result” @ “gila = buat benda yg sama, harap keputusan yg berlainan”-Elbert Einstein.

tp kali ni sebaik ade bdk cina sorg nih. mamat nih kira br 1st time dtg. so aku la yg kn ajar dia selok belok mcmn nk survive kat jepang nih. hahaha, aku cukup suka klu bab2 org suh jd cikgu nih. yg dh sesat, aku sesatkan lg.hehehe. dr johor ms nk bertolak tu dh kena buli smp la hr ni kat dlm ofz. shok gila blh buli org. pastu plk, ko ckp je pepun, dia mesti folo pny. hehe, nk tau citer mcmn aku buli mamt ni?nnt aku citer. xde la buli sgt pun.. sj je suka2.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP